לחמם מנועים – תחרות מקומית בבארי 11.4.14

לפני כל תחרות חשובה יש לבצע הכנה טובה, הכוללת בין היתר, אם ניתן, "ניווט מודל", על מפה הדומה לשטח התחרות. יום למחרת התקיימה תחרות השליחים השנתית בפארק אשכול, ואין שטח יותר טוב מלהתאמן בו, מאשר השטח של בארי. המטרה הייתה ניווט יציב ומדויק מאשר מהיר במפה המפורטת, וזה בדיוק מה שניסיתי להשיג.

באריציר

מהזינוק הזכרתי לעצמי שהדיוק עדיף על המהירות ולכן לקחתי את הדרך הבטוחה דרך השבילים. מזהה את העיקול בשביל ומשם תוקף ומגיע בדיוק. טעות אסטרטגית ראשונה בדרך ל-2 כאשר אני מנסה לצאת במקום לא כל כך מוצלח לשביל העליון ומבזבז זמן על כך. מוצא מקום אחר ומהשביל התחנה קלה. כך גם 3, רץ על השביל ועם מצפן מגיע אליה. ל-4 נמשך אחרי הואדי עד שמגיע לשביל ומתחיל לחפש את התחנה מוקדם מדי. מבין את זה ע"י צורת הקרקע ומתקן מהר. 5 ו-6 תחנות של ריצה בקו ישר ו-7 לוקחת אותי אל השטח הכי מבלבל במפה. אם תשימו לב, חסרים קווי מדרון אשר אומרים מה שלוחה ומה ואדי במפה, דבר המקשה על קריאת המפה. עם קצת תושיה אני משתדל להיכנס לערוץ הנכון, אבל עקב כך שנמשכתי אחרי תחנה שראיתי מרחוק (בתקווה שיהיה לי תחנה קלה בשטח מאוד קשה), מצאתי את עצמי במרכז הבלאגן בלי שום מושג של איפה אני. עולה למקום גבוה ומשם מתחיל להבין את השטח מסביבי עד שאני מגיע לתחנה.

תחנה 8 כמו כן קשה, אבל העובדה שהיא ליד אזור קצת יותר שטוח מקלה. מחפש בואדי הנכון, ומנסה בכוח, עד שאני רואה מישהו מנקב רחוק יותר למטה (בדיעבד התחנה לא מוקמה נכון, וחבל). ל-9 רץ בואדי (של תחנה 8), חותך בזמן ומגיע לתחנה. ל-10 יש טריק מוכר. מגיעים לעץ ומשם סופרים ואדיות והפעם החלטתי לתקוף מלמטה. סופר ואדיות ואופס, פספסתי. מנסה הפעם מלמעלה ושוב מפספס. לבסוך קולט מישהו מנקב את התחנה, שהייתה מעט מוצענת בתוך שיח בואדי רדוד מאוד. מבואס רץ ל-11, ומנסה להגיע אליה בדיוק (זה עובד), ל-12 רץ בדוך, ומזהה את צורת הקרקע כדי להגיע בדיוק. 13 קלה, כיוון שרואים אותה מרחוק, ול-14 ריצה בעליה ועל השביל עד התחנה.

החלק האחרון של המסלול מתחיל עם מצפן ודיוק ל-15, מגיע ואדי אחד לפני ומתקן בהתאם. ל-16 מזהה את מתלולי העפר היטב ומגיע ישירות לתחנה. טעות אחרונה בדרך ל-17, כאשר אני מאבד את דרכי בבתרונות, עד שבמקרה אני מגיע ל-18. משם ל-17 זה קל. שאר המסלול מנקודה זאת עובר כראוי, כאשר ל-19 אני מנווט במדויק, ומ-21 ל-22, ומ-22 ל-23 אני מחליט לעלות לשביל כל פעם, וזה משתלם. המנועים חמים לקראת מחר.

מסקנות מהניווט:
-לא להימשך אחרי תחנות שלא שלי.
-להאט עוד יותר כשצריך.

פוסט זה פורסם בקטגוריה 2013-2014. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s